Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шестопалюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шестопалюк О. В. Формування ключових компетенцій майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 335-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_51 Розглянуто підходи до визначення понять «компетентність», «компетенція», виділено ключові компетенції, які необхідно сформувати в процесі підготовки майбутнього педагога у ВНЗ, а також необхідність їх постійного неперервного вдосконалення.Рассмотрены различные подходы к определению понятий «компетентность», «компетенции», выделены ключевые компетенции, которые необходимо формировать в процессе подготовки будущих педагогов в ВУЗ, а также необходимость их постоянного непрерывного совершенствования.The paper considers different approaches to definition of the notion «competency» and «competence». Key competences which must be formed in the process of the future pedagogues professional training and the necessity of their constant improvement havebeen grounded.
| 2. |
Шестопалюк О. В. Інноваційні моделі навчання в діяльності вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 3. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_3_18
| 3. |
Шестопалюк О. В. Інформаційна культура майбутнього вчителя в контексті розвитку інформатизації суспільства [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2011. - Т. 153, Вип. 141. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2011_153_141_5
| 4. |
Шестопалюк О. В. Перспективи змішаного навчання у професійній підготовці дорослих [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_11 Розглянуто основні тенденції в сфері сучасного навчання, введено поняття змішаного навчання, запропоновано набір технологій для здійснення такого навчання у професійний підготовці та перепідготовці вчителів. Спрогнозовано можливі результати роботи навчальних закладів щодо організації такої діяльності.Рассмотрены основные тенденции в сфере современного обучения, введено понятие смешанного обучения, предложен набор технологий для осуществления такого обучения в профессиональный подготовке и переподготовке учителей. Спрогнозированы возможные результаты работы учебных заведений относительно организации такой деятельности.The article focuses on the main tendencies in blended education. It introduces the notion ofblended education and presents the list of technologies for the realization of such education in pre-service and in-service training; foresees the outcomes of the implementation of such technologies in higher educational institutions.
| 5. |
Шестопалюк О. О. Структура професфйної компетентності майбутніх учителів правознавства [Електронний ресурс] / О. О. Шестопалюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 145-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_22
| 6. |
Кадемія М. Ю. Електронний навчальний посібник на інтерактивній основі [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія, О. В. Шестопалюк // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_17
| 7. |
Шестопалюк О. Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді [Електронний ресурс] / О. Шестопалюк // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_11 Розглянуто проблему формування громадянської освіти (ГО) сучасної молоді України у рамках проекту Ради Європи "Освіта для демократичного громадянства" (1997). Зазначено, що остаточно розробленої концепції ГО в Україні немає, не спостерігається й однозначного розуміння громадянського суспільства та громадянської культури, які сприяли б обмеженню ролі держави в освітній політиці суспільства, подоланню тоталітарного мислення й утвердженню ідейного плюралізму в освіті, формуванню нової моделі спеціаліста заснованої на поєднанні професійних і громадянських якостей. Виокремлено ключові компетентності громадянської компетентності: дослідницька компетентність, компетентність соціального вибору, компетентність соціальної дії, комунікативна компетентність, навчальна компетентність; розглянуто елементи громадянської компетентності (ціннісний, діяльнісний і процесуальний). Наголошено, що стандарти громадянського виховання повинні будуватися на принципово новій основі як багаторівневі та багатопозиційні стандарти-орієнтири, які на сьогоднішній день створити ще не вдалося.Рассмотрена проблема формирования гражданского образования (ГО) современной молодежи Украины в рамках проекта Совета Европы "Образование для демократического гражданства" (1997). Указано, что окончательно разработанной концепции ГО в Украине нет, не наблюдается и однозначного понимания гражданского общества и гражданской культуры, которые могли бы способствовать ограничению роли государства в образовательной политике общества, преодолению тоталитарного мышления и утверждению идейного плюрализма в образовании, формированию новой модели специалиста, основанной на сочетании профессиональных и гражданских качеств. Выделены ключевые компетентности гражданской компетентности: исследовательская компетентность, компетентность социального выбора, компетентность социального действия, коммуникативная компетентность, учебная компетентность; рассмотрены элементы гражданской компетентности (ценностный, деятельностный и процессуальный). Отмечено, что стандарты гражданского воспитания должны строиться на принципиально новой основе как многоуровневые и многопозиционные стандарты-ориентиры, которые на сегодняшний день создать еще не удалось.The necessity of research of research of dynamics of system changes is underlined in the process of forming of civil competence in the period of transformations of society. The factor of influence of increase of civil competence is here probed on forming and perfection of other key competency. The aspects of civil education are considered in the condition of humanizing of trade education are considered in the article.
| 8. |
Шестопалюк О. Удосконалення внутрішньої структури університету [Електронний ресурс] / О. Шестопалюк // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 9. - С. 333-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_9_66
| 9. |
Шестопалюк О. О. Аналіз особливостей розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів правознавства [Електронний ресурс] / О. О. Шестопалюк // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 3. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_3_15
| 10. |
Шестопалюк О. В. Структура та шляхи формування громадянської компетентності молоді [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 1. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_1_4 Проблему громадянської компетентності (ГК) актуалізовано як одночасно соціальне явище і соціальну якість особистості, яка є одною з найменш вивчених у зарубіжній та вітчизняній літературі й, незважаючи на значну кількість досліджень з проблем формування компетентностей, структура та шляхи формування ГК в учнівської молоді залишаються нез'ясованими. Підсумовано, що, на відміну від інших компетентностей, ГК не може бути сформовано без опори на громадянські цінності і реалізовано поза системою ціннісних орієнтирів, що процес становлення ГК передбачає внутрішню готовність до її реалізації і повною мірою може виявитися лише в реальній життєвій ситуації. Для подальших досліджень віднесено розроблення стандартів громадянської освіти нового покоління, здійснення дослідницької роботи з упровадження в практику громадянської освіти компетентісного підходу, підготовку майбутніх учителів до оволодіння основними принципами компетенісного підходу.Проблема гражданской компетентности (ГК) актуализирована как одновременно социальное явление и социальное качество личности, которая является одной из наименее изученной в зарубежной и отечественной литературе и, несмотря на значительное количество исследований по проблемам формирования компетентностей, структура и пути формирования ГК в ученической молодежи остаются не выясненными. Подытожено, что в отличие от других компетентностей, ГК не может быть сформирована без опоры на гражданские ценности и реализована вне системы ценностных ориентиров, что процесс становления ГК предусматривает внутреннюю готовность к ее реализации и в полной мере может проявиться лишь в реальной жизненной ситуации. К дальнейшим исследованиям отнесены разработка стандартов гражданского образования нового поколения, осуществление исследовательской работы по внедрению в практику гражданского образования компетентностного подхода, подготовка будущих учителей к овладению основными принципами компетентностного подхода.The necessity of research of dynamics of system changes is underlined in the process of forming of civil competence in the period of transformations of society.
| 11. |
Шестопалюк О. В. Педагогічні умови розвитку громадянської компетентності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 38. - С. 291-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_38_68
| 12. |
Шестопалюк О. В. Модель інноваційного розвитку педагогічної освіти в університеті [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк, М. Ю. Кадемія // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_3
| 13. |
Шестопалюк О. В. Сучасні підходи до формування громадянської компетентності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 40. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_40_35
| 14. |
Каштальян М. А. Хірургічне лікування вогнепальних поранень товстої кишки [Електронний ресурс] / М. А. Каштальян, І. П. Хоменко, Є. А. Квасневський, Р. В. Єнін, О. О. Шестопалюк // Одеський медичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Omj_2017_3_4
| 15. |
Шестопалюк О. В. Модернізація підготовки сучасного вчителя в педагогічному університеті [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 1. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_1_12 Розглянуто систему неперервної освіти в рамках університету як структури освітнього комплексу з урахуванням послідовності вивчення та використання інформаційно-комунікаційних технологій у всіх галузях діяльності. Зазначено, що неперервна освіта – процес, який охоплює все життя людини і забезпечує поступовий розвиток творчого потенціалу особистості та всебічне збагачення її духовного світу; це - цілеспрямована систематична пізнавальна діяльність щодо освоєння і вдосконалення знань, умінь і навичок, здобутих у загальноосвітніх і спеціальних установах, а також шляхом самоосвіти. Наведено структурну схему інформаційно-обчислювального центру.Рассмотрена система непрерывного образования в рамках университета как структуры образовательного комплекса с учетом последовательности изучения и использования информационно-коммуникационных технологий во всех сферах деятельности. Отмечено, что непрерывное образование – процесс, который охватывает всю жизнь человека и обеспечивает постепенное развитие творческого потенциала личности и всестороннее обогащение его духовного мира; это - целенаправленная систематическая познавательная деятельность по освоению и совершенствованию знаний, умений и навыков, полученных в общеобразовательных и специальных учреждениях, а также путем самообразования. Представлена структурная схема информационно-вычислительного центраThe system of continuing education within the university as an educational complex structure with the sequence of the study and use of information and communication technologies in all spheres of activity. It is noted that continuing education - a process that encompasses all human life and provides a gradual development of the creative potential of the individual and the full enrichment of his inner world, this is a deliberate systematic cognitive activity is to develop and refine knowledge and skills acquired in secondary and special institutions, and also self-taught. Presents a block diagram of a computer center.
| 16. |
Шестопалюк О. В. Підготовка майбутніх учителів на основі компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_7
| 17. |
Шестопалюк О. В. Професійна компетентність майбутнього педагога: аналіз феномену [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 36. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_36_3
| 18. |
Шестопалюк О. О. Дефініція поняття "професійна компетентність учителя" у педагогічній і психологічній науці та практиці [Електронний ресурс] / О. О. Шестопалюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 36. - С. 490-495. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_36_102
| 19. |
Шестопалюк О. В. Індивідуалізація професійної підготовки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 35. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_35_3
| 20. |
Шестопалюк О. О. Підготовка майбутніх учителів правознавства до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / О. О. Шестопалюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 35. - С. 502-507. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_35_107
| | |
|
|